Dubstepe Nooldu? Nooldu? #4 p.1

Uzun sure oldu cikanlar raporunu yazmayali.simdilik mayis basindan itibaren cikanlari yazmakla yetinecegim daha sonra gecmis 6 ay zarfinda cikan ve ayrica bahsedilmesi gerekenleride yazarim.


–Londrali Sigha ikinci 12”ini gene Hotflush Recordingsten yayinladi.Minimal,dub ve techno etkisinde sarkilar ureten Sigha kararinda israrci davranmis ve gene bu 3 turun etkileniminde bi plaga imza atmis.On the Strip ve Remembrance Bristol esrafindan duymaya alisik oldugumuz bi sounda sahip; minimal beat uzeri sade bassline.Sigha’nin bu plagini ilk isinden daha cok sevdim ben.


–Her nekadar Unknown Artist olarak cikarilmis olsada Coki’ye ait oldugunu bilinen 2 sarkiyi iceren DDEMON001 katolog numarali plak Dancing Demons sirketinin ilk releasei oldu.A yuzundeki Square Off Coki’nin metalik bassinin goturdugu bi floorbasher.Partilerde calmasi eglenceli bi sarki.Arka yuzdeki Coki’den uzun zamandir duymaya hasret kaldigimiz heavy bassli Warlord Riddim ise plagin sevindirici kismi. Coki hala her cikardigi merakla beklenmesi gereken ve sasirtmaya meyilli bi produktor.


Dubmented Beatsten cikan plagin A yuzunde Flux Pavilionin Towcesterdan hemserisi Trolley Snatcha ile beraber kotardigi bi floor smasher, Family Fortunes yeraliyor.Arka yuzdeyse gene ayni tarzda ama daha dinlenebilir Steppa yer aliyor.(artik bu jump up stilden gina geldi,her ne kadar bazilari mixlerde cuk otursa ve bende severek dinlesemde)
Flux Pavilion ayni zamanda Real Rabitzkin isimli indie grubunda davul caliyor, onlarada kulak kabartmakta fayda var.


Terminal Dusk’in 4 produktoru bulusturan Viridian EPsi Roommate’in daha onceki releaselerinden de asina olunan stilideki synthli halfstep beate sahip sert dubstepi Conquerer ile aciliyor.Ardindan gelen Atki2 sarkisi Dragonfly, Borgore’un One Step Ahead’i ve Fault‘un Don’t Dread On Mesi guzel olacakmis gibi baslayip idare eder sarkilar olmaktan ileri gidemeyen produksiyonlar.Aslinda Borgore un sarkisi idare eder bile degil kotu baya kotu Borgore un digger isleriyle karsilastirinca en kotusu bu heralde.
Genel olarak vasat bi plak hani bulunsun diye alinabilir belki ama pesinden kosulacak birsey cikarmamis ne yazik ki Terminal Dusk.Bu adamlarin cok daha iyi sarkilari varken neden bunlari secip bastiklari ise merak konusu.


Chris Jones Overcast Radio projesinin bu ilk plaginda kucuklugunden beridir asina oldugu jazz’i 140 bpmde seyreden beat uzerine yazdigi basslarla harmanlamak istemis ve 2 guzel sarkiya imza atmis.Ozellikle Midnight Sun kullanilan trompet ve techy beatiyle 80lere ait distopik bilim kurgu filmi soundtracklerini hatirlatiyor.


–Bu ayin bence en onemli releaselerinden biri gene Argon Recordstan cikan Rogue State 12”i.A yuzunde Bongo Chili‘nin vokal yaptigi Opportunity var esas guzel olan ise arka yuze saklanmis Daddy Freddy esligindeki Dem Can’t Stop We.Cok fazla incik cincik anlatmaya gerek yok kisa zamanda edinin bunu.Bu arada bahsetmekte fayda var Argon’un son 3 releasedir degisen vinyl label dizayni eskisinden daha iyi olmus.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s